<GENDOC_META_DESC> La mas completa agenda de conciertos y bares, asi como la biografia y discografia de los principales grupos que tocan en Barcelona.
Ir a Rockimprès - Fotos de conciertos

  Pastora + Chambao. 15/07/04 - Poble Espanyol.
El Poble Espanyol va penjar el cartell de “no hi ha entrades”.
Amb un ple de gom a gom Pastora començava el seu particular viatge musico visual de la mà dels germans Pauet i Caïm Riba acompanyats per la veu de Dolores Beltran. Amb un gran so a l´esquena i uns audiovisuals fets sobre la marxa Pastora va convèncer. Lluny del boom mediàtic que ha originat el “No me llames dolores llámame...” Pastora aporta aire fresc i molta creativitat a l´actual escena musical.
De la mà de Chambao arribava el seu “Endorfinas en la mente” a Barcelona. Chambao “col.lectiu humà” (així es van presentar). Flamenc i chill out, bases electròniques i guitarres espanyoles van omplir el Poble Espanyol de festa i sentiment.

 
Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera
 
Fotos: Carles Cubos
 



Atiza contiene la mas completa agenda de conciertos y bares, asi como la biografia y discografia de los principales grupos que tocan en Barcelona
Atiza 1999-2024 · Aviso Legal · Política de Privacidad · Condiciones de Uso