Fotos de los conciertos del 11 Festival Internacional de Cantautores de Barcelona - Barnasants 2006 - Atiza La mas completa agenda de conciertos y bares, asi como la biografia y discografia de los principales grupos que tocan en Barcelona.
Ir a Rockimprès - Fotos de conciertos

  Barnasants, 26/01/06 a 26/03/06
El Barnasants arriba aquest any 2006 a la seva 11ª edició, amb 46 concerts, repartits per diferents sales de Barcelona i L’Hospitalet.
Durant els dos mesos que durarà el cicle d’enguany, es barrejarà l’essència del festival de donar a coneixer nous valors, amb les propostes d’artistes consagrats.
Aquest festival dedicat a la canço d’autor, es el mes important de l’Estat, va sorgir de la mà de Pere Camps, que en continua èssent el màxim responsable.
Text: Sergi Sala.

 
Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera Clica sobre la imagen para ver la foto entera
 
Fotos: Sergi Sala
 



Atiza contiene la mas completa agenda de conciertos y bares, asi como la biografia y discografia de los principales grupos que tocan en Barcelona
Atiza 1999-2024 · Aviso Legal · Política de Privacidad · Condiciones de Uso