Del Primavera Sound al SummerStage de Nova York, de Berlín a Donosti, de Múrcia al seu ja clàssic tancament de gira a l'Apolo, Mishima van contagiar al món de “L'ànsia que cura” (2014), un exercici de depuració de la forma en el que perseveren amb la publicació del seu nou àlbum “Ara i res”. Enregistrat tres anys després i de nou amb Peter Deimel a Black Box Studio (Angers, França), el vuitè disc del quintet barceloní insisteix en la seva característica doble aposta per la contundència en el so i una cura especial en les lletres. “A Trucar a casa. Recollir les fotos. Pagar la multa” (2005), van trobar la llengua, a “Set tota la vida” (2007), la forma, a “Ordre i aventura” (2010), l'esperit, a “L'amor feliç” (2012), l'univers i, a “L'ànsia que cura” (2014), el so. És per això que “Ara i res” sona més i millor Mishima que mai: més descregut i alhora més romàntic, més despullat però també més sentit, més planer però també més literari, amb esclats més lluminosos al costat d'atmosferes més llòbregues. És el gran tot d'”Ara i res”, editat al seu propi segell The Rest Is Silence i distribuït per Warner, el disc amb què David Carabén (veu i guitarra), Marc Lloret (teclats), Dani Vega (guitarra), Xavi Caparrós (baix) i Alfons Serra (bateria) abracen una maduresa indefugible.
Para publicar comentarios debes Iniciar Sesión
¿NO ESTÁS REGISTRADO?
Regístrate en Atiza y podrás publicar comentarios.
Si detectas algún problema, no dudes en avisarnos al contacto que aparece en el enlace Aviso Legal, que encontrarás al pie de la mayoría de páginas de esta web.
INICIAR SESIÓN
Para Iniciar Sesión, introduce tu e-mail de identificación en Atiza, tu contraseña y pulsa el botón "Entrar".